مدیریت وظایف و خودکار سازی وظایف فروش در نرم افزار CRM

مدیریت وظایف و فرایندی که شما در هر مرحله و چرخه فروش خود انجام می دهید و بسیار وقت گیر است، که به صورت خودکار در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری انجام می گیرد.

برای انجام مراحل فروش تا به حال :

  • وقت خود را صرف ارسال ایمیل و یا پیام کوتاه برای هر مشتری کرده ایید ؟
  • فراموش کرده اید که پی گیری و وظیفه خود در ارتباط با مشتری را انجام دهید ؟
  • زمان زیادی را صرف جمع آوری اطلاعات از سرنخ های فروش می کنید؟
  • پی گیری های شما برای فروش به صورت نا منظم انجام می شود؟
  • بسیاری از سرنخ های شما به دلیل عدم پی گیری در زمان مناسب از دست می روند؟
  • وظایف خود در برخود با مشتری و سرنخ فروش را انجام نمی دهید یا فراموش می کنید ؟
CRM

اگر حداقل یک بار در این موقعیت ها قرار گرفته اید، الان باید ابزار قدرتمند CRM را امتحان کنید.  ویژگی هایی که می توانید به صورت خودکار در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کنید :

ایجاد سرنخ فروش
اولین قدم در فروش ایجاد سرنخ فروش است. روش های زیادی برای بازاریابی وجود دارد، مثلا شما هر روزه ایمیل ها و تماس هایی برای بازاریابی انجام می دهید که سرنخ های فروش به دست آورید. شما از طریق ایمیل یا فرم سفارش، از مشتری بالقوه دریافت می کنید، که نرم افزار CRM می تواند سرنخ های فروش را به صورت خودکار ثبت کند.

وب فرم ها
کسب و کار ها از وب فرم برای سایت خود استفاده می کنند، نرم افرار CRM این امکان را می دهد که وب فرم سفارشی ایجاد کنید و به وب سایت خود متصل کنید و یک سرنخ فروش به صورت خودکار در نرم افزار ایجاد می شود و تمام اطلاعات پر شده در وب فرم به طور خودکار در نرم افزار CRM در یک سرنخ فروش ایجاد می شود و بعد به صورت خودکار وظیفه های مورد نیاز برای کاربران سیستم برای برخورد با این سرنخ ایجاد شود. شما می توانید اتوماسین پیشرفته و خودکار برای تسریع در انجام امور برای فروش خود داشته باشید.

ایمیل ها
ارسال ایمیل به صورت خودکار و داشتن اتوماسین ایمیل امری بسیار مهم برای کسب و کار ها است، نرم افزار CRM این امکان را فراهم می کند که  قالب ایمیل خود را سفارشی کنید و به صورت خودکار ارسال کنید. مثلا بعد از درخواست از طرف مشتری ایمیل به صورت خودکار برای مشتری ارسال می شود.

پیام کوتاه
نرم افزار CRM امکان متصل شدن به پنل های پیامکی و ارسال پیام را دارد و می تواند پیام به صورت خودکار برای موارد مختلف ارسال شود، مثلا بعد از ثبت نام در سایت وایجاد سرنخ فروش، پیام خوش آمدگویی ارسال شود یا بعد از سفارش محصول، یا به مناسبت خاص برای مشتریان پیام به صورت خودکار ارسال شود.